Dnes se projdeme krajem lesa



Dnes jsem měla mimořádný "úlovek" - Ďáblík bahenní. Věděla jsem, že by tu měl růst, ale nikdy jsem na něj nenarazila. Nemohla jsem věřit svým očím, že jsem objevila tuto chráněnou rostlinu na kraji lesa v mokřadech u Zelené hory.










 



 To jsem se tam původně šla jen podívat, co nového napáchal bobr.



Lekníny mají na kvetení ještě čas a tak zdobí jen svými listy.
Rdesno hadí kořen



Jahodník slibuje brzy sladké plody.


Lupina už taky rozkvétá.

Kontryhel obecný se svou nenápadnou krásou.

Kostival lékařský

Pryskyřník prudký


Janovec na kraji lesa přitáhne vždy pozornost.


Rozrazil rezekvítek se směje z trávy.
Tak zase příště.


Komentáře

  1. Krssne fotografie i popisky. Děkuji a přeji krásné májové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásné procházka a povedené fotografie. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Hani, ten Ďáblík to je rarita. Krásnou procházku jsi nám nafotila. Vysočina je nádherný kousek naší země. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, Ďáblíka neznám, takže bych ani netušila jaká je to vzácnost. Hezká procházka.
    Přeji prima víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti