Co se to děje na Zelené hoře?

No, nic zvláštního. A nebo jo? Jsou tady ovečky. Koho by to napadlo:ovečky na Zelené hoře. Tak jasně, musela jsem je vidět. A fakt jsou to krásné živé sekačky a fandím tomuto projektu. 













Všimli jste si, jak celá Zelená hora teď kvete? Jsou tam hlavně smolničky a začínají kvést lupiny.


A z druhé strany lupiny a vrbovky.

Tenhle dvoubarevný mladý javor mě teda překvapil.

Naše zahrada je od Zelené hory jen pár desítek metrů a taky se snaží být krásná.




Děti se radují, že můžou už v květnu trhat borůvky.

Je to zimolez kamčatský.

Skalkový šeřík se docela rozrostl.


Komentáře

  1. Krásné fotečky!Lupinu jsme mívali v dětství na zahradě...Mám v plánu si ji zase pořídit...Přeju krásné nedělní odpoledne!Zdena.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, máš krásnou zahradu. Moc hezké fotky. Já jsem letos poprvé vysadila lupinu na zahradě. Měj krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný kraj, krásné fotky. Teď je v přírodě tolik rozkvetlé krásy, že někdy člověk neví, co obdivovat dřív. Přeji krásný poslední májový týden

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, krásně je u vás. Na Zelenou Horu se jednou chystám, možná už letos, tak uvidím, zda mi to vyjde. :o) Kytičky Ti hezky kvetou.
    Přeji pohodový víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Já skalničkovému šeříku vždy z jara přistříhnu křídla, aby si držel fazómu a byl pěkný v tvaru.
    Ta zelená na tvých fotkách je neskutečně šťavnatá, mám pocit, že tam je svět ještě v pořádku a vláhy dost. U nás na severu to tak kouzelně neroste, trávníky jsou bohužel místy zažloutlé.
    Zdravím do zelené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já se na ten šeřík letos taky chystám. On byl chudák celý život (30 let) zarostlý borovicovou klečí a ta byla loni radikálně zmenšena. A zeleň u nás je opravdu šťavnatá, zdá se mi, že už napršelo dost.

      Vymazat
  6. Včera v televizi ukazovali,jak louku na Zelené hoře spásají ovečky.A nad loukou nádherné poutní místo.Hned jsem koukla do map,kde že je to.Od nás dost daleko,ale ne nemožné se tam zajet podívat.Našla jsem u Marušky po straně název tvého příspěvku,tak proto.
    I tvoje zahrada krásně kvete.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  7. Zelenou horu mám už dlouho v plánu. Snad to konečně letos vyjde. Ovečky jsou skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele