Lednové radosti

 Letošní leden byl na sníh docela skoupý a ani jinak nebylo počasí moc příjemné. O to zbylo více času na šití.  

Kabalka Sára mě baví stále. Tyto dvě jsem šila na přání. Má to být dárek k narozeninám. Ušila jsem dvě, aby si objednatelka mohla vybrat. "Překvapivě" vybrala červenou. Myslím ale, že i ta modrá si nositelku najde.


Mám doma plnou krabici starých džín a nebo jen jejich fragmentů. Stále si říkám, že na ně ještě přijde čas. No, a protože se mi ta Sára tak líbí, zkusila jsem jednu z nich ušít. Je to z nohavice s použitím části přední a části zadní . Práce to byla hrozná, ale výsledek snad stojí za to. Tu si asi nechám.

Popruh jsem ušila z látky, žádný koupený se mi k ní nehodil.






No, a Sára počtvrté. Tentokrát jsem použila krásný koženkový panel, který mi leží už několik let ve skříni. I na tuto kabelku byl malý, ale nastavila jsem jej džínovinou a kabelka je na světě.





Zde je odkaz na střih, který jsem na kabelku použila. Je od Lucie, od které se kabelka vždy povede. 



Ještě přidám pár střípků od nás.


Díky velkým mrazům se dalo bruslit na Pilské nádrži .



Na Konventním rybníku u památky UNESCO se bruslilo taky. 




Zelená hora se na chvíli do bílého přece jen oblékla. 

Většina jejích ambitů je už opravená a zve k návštěvě.


Na konec ještě můj třicetiletý cykas po roce a půl ukazuje zárodek nových listů. Mám velkou radost.




Komentáře

  1. Verunko, ta kabelka opravdu stála za tu "piplačku", krásné jsou obě dvě
    Jitka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele