Kabelka Beata a jiné letní radosti

 Kytičkovou koženku už mám nějaký čas doma a pořád jsem nevěděla, co z ní udělat. To je vždy problém, když koupím materiál a nevím předem, co z toho bude.  Teď se stalo to, že kabelka Sabina, která měla být univerzální letní kabelkou najednou narazila na nové šaty, na kterých nebyl ani náznak hnědé. Chtělo to tedy něco jiného, spíš do černa a šeda. No, a nosím často modré sandály. Tak teda ta kytičková koženka byla dobrá a navíc jsem použila zbytky černé a modré koženky. Paspule z  reflexního materiálu mi též zbývala z minulosti. Kování jsem odpárala z Pařížanky, ta už opravdu dosloužila. Teď jen sama koukám, když vyhledávám odkazy, kolik kabelek jsem už našila. Ale nic, teď vám ukážu mou novou, letos druhou, letní kabelku. 





Sotva odpadla od stroje, vzala jsem ji na "Den Žďáru" a sloužila opravdu dobře.


Zadní strana a část klopy je modrá.


Na bocích je černé koženka, stejně tak na popruhu.



Podšívka taky ze zbytků.





A teď trochu radosti z naší kvetoucí zahrady.






Šest květů má dědův kaktus od vnoučka, ani za nimi není (ten kaktus) vidět.


Komentáře

  1. Věro, ta je tedy parádní. Ať se TI dobře nosí. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, ta je teda úchvatná. Moc se ti povedla. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti