Ještě jedna crossbody

Pařížanka pomalu dosluhuje. Je to snad moje nejpoužívanější kabelka. Je sice malá, ale vejdou se tam nejen KMB (klíče,mobil, brýle) ale i malý deštník. Popřípadě tam nacpu rukavice a čepici. Budu se s ní nerada loučit. Pustila jsem se tedy do nové pro sebe. Zajímal mě nový textilní materiál imitující semiš. Chtěla jsem vyzkoušet, jak se z něj šije. A zde je výsledek. 





Šilo se mi docela dobře. Je silnější než riflovina, ale stroj bez problémů prošil, byť občas trochu naříkal. 




Ve stejném e-shopu jsem koupila i reflexní paspuli, abych byla s kabelkou bezpečná.


A nakonec jaro na mém okně.




Mějte hezký den.



Komentáře

  1. Takéto šitie obdivujem, kabelka je super, dobrá farebná kombinácia!
    V okne to vonia slniečkom!

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, krásné, to fakt neumím, o to víc obdivuji. Pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele