První letošní šití

 Tak jsem si po dlouhé době udělala radost a pustila se do oblíbeného šití patchworku. Kdo šije, ví a kdo nešije, vůbec si nedovede představit, co takovému šití předchází. Přemýšlení. Hledání vzorů. Plánování barev. Hledání látek. Počítání. Objednávání. No, ale pak řezání, šití, žehlení, další řezání, sešívání atd. atd.

Chtěla jsem trochu udělat změnu v obýváku a tak jsem si ušila sadu ubrusů a polštářků v zimně-jarní barevnosti. Poprvé jsem hodně využila šablony od LIZA DECOR a musím říci, že to je opravdu paráda. Taky jsem opět použila od ní polštář Dahlia, který už jsem šila před dvěla lety. 




Karetní trik



Tento vzor mám z internetu a dávno jsem jej chtěla zkusit.




Hexagony šiju moc ráda.




Midnight frost podle Melissy jsem měla dávno v plánu.




A na křesle již zmíněná Jiřina (Dahlia).



A zde nová sada v akci.





Na konec přidám, jeden z letošních nádherných západů slunce z našeho okna.


Komentáře

  1. Věro, tvé šití obdivuji, já bych se do toho nikdy nepustila. Nemám na to trpělivost. :o) Vzory na polštáři jsou našité, nebo skládané jako Patchwork, protože to si ani nedokáži představit, jak tyto dílky sešít.
    Polštář je nádherný, ten mne dostal.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šití- radost pohledět. Sem tam něco na způsob patchworku splácám, ale jen tak podle sebe, takže víceméně je to takové jednoduché.
    Hezké tvořivé dny !'
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, to je nádhera. Perfektní barevná kombinace látek. Velká inspirace!!!! Už jsem dlouho nešila,spíš v poslední době pletu, ale budu potřebovat něco vytvořit. Hlavně udělat nějakou změnu. Jaro tomu přeje. Ať se daří Jiřina

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, to je krása nesmírná. Zkoušela jsem a chvíli i šila, tak vím, co je to za práce. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  5. Věro, moc pěkné šití. Je to i hezké barevné ladění.M.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti