Jiřina

Jiřina byla moje kamarádka na střední. 
Jiřina byla ale taky první květina, kterou jsem dostala, když jsme se nastěhovali do nového domu. Bylo to legrační, protože švagr přijel a řekl: "Věrko, přivezl jsem ti kytku", a podal mi pomačkaný papírový sáček a v něm cosi nevzhledného (hlízu jiřiny). Neměli jsme ten rok ještě zahrádku a tak si jiřina rostla v květináči před vchodem. Za tu jednu sezónu se tak stihla namnožit, že jsem ji mohla rozdávat i sousedům. Za pár let jsme měli z jiřin letní živý plot. Bohužel jiřina je rostlina jejíž krásu zničí první mrazík a ten u nás bývá někdy už koncem srpna, kdy tyto květiny nejvíc kvetou.
Loni na podzim jsem zase dostala jiřinu. Díky,Jitko.
Dahlia je latinsky jiřina a tak bylo jasné, že musí být do červena, tak jako ta naše na zahradě. K šití jsem se dostala až teď v lednu a byla to docela zábava. Nevěřila jsem, že se mi to podaří. Musím však přiznat, že s šablonkami a videem od Liza Decor je práce snadná  s velkým efektem. Určitě ji zvládne každá trochu zručná švadlenka vlastnící šicí stroj. Aplikace tímto způsobem jsem ještě nikdy nešila a tak mám trochu obavy z trvanlivosti výtvoru. 









Komentáře

  1. Věrko, polštář je opravdu nádherný, povedl se Ti. A vůbec to nevypadá jednoduše, já bych to nedala. Jsi moc šikovná.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bys to dala. Samotnou mě překvapilo, jak je to snadné s těmi šablonkami. Mrkni na to video.

      Vymazat
  2. Věruško, to je nádhera. Moc povedené. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, moc povedený polštář! To bych nezvládla ( pletla a háčkovala jsem, šila, ale tohle bych neuměla ).
    Nechápu, proč mají Jiřiny svátek v únoru?
    Jiřina z N.
    novatrvalkadahlia.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti