Celý rok

jsem se bavila s tímto quiltem. Návod je od Shabby Fabrics, kde byl v roce 2012 zdarma jako BOM (Block of the Month). Tehdy jsem je jen sledovala a celkem ani nedoufala, že bych se do něčeho takového i já pustila.  Ale, když jsem došívala Garden Village, začalo se mi po aplikacích stýskat a tak jsem oprášila tento krásný návod. No, byla to docela výzva a s aplikacemi jsem se s přestávkami bavila po celý rok. Protože jsem nevěřila, že to někdy dokončím, použila jsem jako podkladovou látku staré prostěradlo. Nakonec to nedopadlo až tak špatně, deka dostala hned takový starý vzhled. Výběr doplňkových látek mě taky dost potrápil. Stále jsem si nemohla vybrat a i když jsem látky objednala co nejpodobnější předloze, nebyla jsem si jistá, že je to správná volba. K mému velkému překvapení, až po sešití proužkovaných dílků, se vše ucelilo a rozveselilo. 

Koukám, že jsem se nějak rozepsala, ale je to první příspěvek roku 2020, tedy mě omluvte. I když je na dece spousta chyb, mám z ní novoroční radost a tu přeji i vám všem, kteří ke mně občas nakouknete. 











Komentáře

  1. Jéééé, to je krásná domečková deka. Ta se povedla. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera! Obdivujem takúto prácu, klobúk dole!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, dokonalá práce, obdivuji. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, to je krása přímo výstavní. Moc se ti to povedlo. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Krááásnéé !! Jste šikulka !!! Šá

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, krásná práce - na každý měsíc jeden obrázek.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti