Vánoční

Vánoční čas je tady a s ním i drobné dárky pro kamarádky. Nevím, jak moc to holky ocení, ale každou maličkost jsem šila s myšlenkou na tu, která dárek dostane.
Papír sice není vánoční, ale za to je krásný. Koupila jsem jej od Markéty. Já ty její papíry (a nejen je) miluju a už jich mám taky slušnou zásobu. 
Vyšívané klíčenky a vánoční podkafíčka (myslím ale, že se dají použít celoročně).





A tohle jsou dárečky, které dostávám já. Zatím zůstávají zabalené. Rozbalím je na Štědrý den. Už teď se moc těším, co tam bude.



A
na
konec
bonus.

Takové 
lyžování
mám 
za
domem.






Komentáře

  1. Krásné dárečky, kamarádky budou mít určitě radost.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, u vás je sníh? My máme trávu zelenější než na jaře a o bílých vánocích si nechám zdát. Vyrobila si krásné dárečky, ty určitě potěší. Pěkný a pohodový advent.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti