Tak už letos naposledy

Letošní rok 2018 byl pro mě skoro ve všem jiný, ale byl fajn a vždy na něj budu vzpomínat. Přestože jsem si myslela, že to bude přesně naopak, měla jsem málo času. Ale to je pozitivní věc. Svůj čas jsem prožívala naplno a nepromarnila jsem ani chvíli. Kéž i roky další jsou takové jako tento.


Batůžky jsou šité na poslední chvíli. Jeden malý pro chlapečka a druhý o malinko větší pro holčičku.




A kabelky jen tak pro radost. 


Vše je šité podle Bellet, ale dnes je to Pepiitta.



Všem, kteří sem ještě zavítají, přeji ať ten příští rok je aspoň takový, jako tento.
Mnoho štěstí v novém roce.










Komentáře

  1. Věruško, krásně tvoříš, ostatně jako vždy. Zážitky nám nikdo nevezme a já mám vždy pocit, že mi prodlužují život. Tak ti přeji šťastné vykročení do nového roku.

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úžasně šikovná, samé skvosty!
    Ať i další roky je pro tebe naplněný samými krásnými zážitky.

    OdpovědětVymazat
  3. Paaaani, kraasne šitie, ruksačiky bombove 👍👍👍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele