Tři kabelky



Již v létě jsem věděla, že budu potřebovat obdarovat tři mě milé ženy. Též jsem věděla, že času bude pomálu. Do šití jsem se tedy pustila již o prázdninách a v říjnu bylo hotovo. 




První kabelka je pro mladou maminku, která si zasloužila něco zajímavého. Použila jsem poprvé v životě batiku, které jsem dříve nemohla přijít na chuť. Teď vidím, že to byla chyba a určitě se ještě do batiky pustím. Také koupená paspulka měla u mě premiéru.


Druhá kabelka je pro ženu, kterou skoro bez kola není vidět. Zde mi dalo dost práce sehnat vhodný motiv, ale nakonec se podařilo.



Třetí (zatím ještě nepředaná, ale potencionální obdarovaná určitě na můj blog nechodí) je pro milovnici všeho francouzského a Paříže nejvíc. Eifelovka by byla ale příliš, takže Arc de Triomphe.




Doufám, že budou svým nositelkám dělat radost a provázet je aspoň chvíli životem.



Střih je crossbody od Bellet a již jsem jej jednou použila. Na svou kabelku "Pařížanku" .

Komentáře

  1. Věrko, jsou krásné, až se tají dech. Určitě udělají radost. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, klobouk dolů, jsou všechny nádherné, dokonalé, obdivuji je!

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti