Poslední příspěvek roku 2023

 Tak jsem toho letos moc nepřidala a ne že by nebylo co. Nějak není čas a někdy ani nálada. Trávím hodně času venku a šiju míň. Ale stále mě to baví. Ušila jsem tři kabelky s názvem Sára, podle Lucie, namalovala  a roznesla pár kamínků, nafotila spoustu nových fotek, užila si jara, léta i podzimu i zimy (ale ta je ještě v chodu). Na podzim jsem uspořádala sraz spolužaček. Užila jsem si zahradu i moje milé pokojovky. Zažila jsem hezké chvíle s vnoučaty a s rodinou celkem, posezení s přáteli. Tak teď se jen těším, co mě potká v novém roce.





















Komentáře

  1. Věrko, přeji Ti vše dobré do nového roku 2024. S tím čase i náladou to mám podobně. Květiny máš nádherné a šití i další tvoření máš je super. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář. Vážím si jej. Ono je jednodušší dát na FB líbí se mi, než něco komentovat. Též přeji vše dobré.

      Vymazat
  2. Věruško, přeji ti pohodový vstup do nového roku a vše dobré.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, shrnutí mi říká, že to byl plodný rok. Mám to podobně, nejvíc času se snážím užít s vnoučkem. Přeju Ti stejně radostný i ten rok následující a tu radost užívej ve zdraví!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Děvčata děkuji za komentáře v dnešní uspěchané době si jich vážím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti