Do zelena

 

Koupila jsem si nový kabát. To samo o sobě je docela událost, protože teď, když už nechodím do práce, si nic nekupuji. Nic nepotřebuji. Ale ten kabát se mi moc líbil. Je to něco mezi bundou a kabátem. Je fajn, že nepromokne a neprofoukne. No, ale je zelený. Chtělo by to nějakou novou kabelku. Ve zbytcích jsem našla kousek maskáčoviny. (Něco jsem z ní dělala klukům.) No, a kabelka je na světě. Je to zase taštička LORA podle AMA-TER





Ještě jsem to tady nepsala, ale moje další (a čím dál větší) hobby je nordic walking. Dá se říci, že jsem mu dost propadla. Den bez hůlek - a nejsem to já. Tak tady pár fotek z vycházek z posledních dní.

Rybníček Mikšovec

Kříž u Salvátora v lese.

Pohled na Zelenou horu od Klafaru

Napučené větvičky čehosi. V pozadí Zelená hora. Kousek od ní bydlíme.

"Mamlas" - jedna ze soch Michala Olšiaka

Ten posed se mi moc líbil, tak proto.


Hraniční kámen Čechy-Moravy taky od Michala Olšiaka, a moje hole.




První jarní kytičky - talovíny a bledule - jsou z naší zahrádky.




Komentáře

  1. Věrko, kabát i kabelka jsou skvělé. Tenhle styl mám moc ráda. Nordic walking je perfektní. Miluji procházky a potřebují každý den dávku přírody a nejlépe lesa. Bydlíš v nádherném kraji, tak se ti nedivím, že rada a hodně chodíš. Přeji ti krásné procházky po jarní přírodě Jiřina

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, opět krásné dílko. Moc hezké fotky. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti