Listopadové maličkosti



 Zadání znělo: Peřinky pro panenku. No, tak jsem si trochu vyhrála. Testovala panenka Markétka v postýlce, kterou před 35 lety vyrobil manžel dceři k vánocům. Stále slouží.



Venku je stále mlha, ale minulý pátek se s ní pralo i sluníčko a tak jsem se vydala fotit na Zelenou horu.




                                                    A nebyla jsem sama, kdo tam fotil.


Včera jsem si vzala do lesa novou hračku.




                      Poslední letošní houbaření. V listopadu jsme nikdy dříve na houby nechodili.


Přeji všem hezké a lepší dny.


Komentáře

  1. Věruško, krásné tvoření, ostatně jako u tebe vždy. A pěkné fotky. Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, ušila jsi krásné peřinky, to se bude panence hezky spát.
    Obdivuji krásné fotky Zelené hory v mlze. I sluníčko se snažilo skrz mlhu nakouknout.
    Měj hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Zelená hora je úžasná :-) tvoření stejně tak

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, tak já bych zase nezvládla tu precizně ušitou peřinku!
    Bydlíš v nádherném místě, ten výhled na Zelenou horu by se mi nikdy neokoukal.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ja by som perinku zvládla (čítam Helenkin komentár), ale nemám komu :) Ale neponáhľam sa, dcéra má 19, má to čas ;) Tie fotky sú fakt úžasné ... hmlovo tajomné ... žiješ v nádhernom prostredí ♥♥♥ Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  6. Hey dear! I loved your post and already followed you! I want invite you to visit and follow my blog if you want <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti