Přeskočit na hlavní obsah

Co dnes kvete před naším domem


Letošní podzim je před naším domem výjimečně rozkvetlý. Ne vždy se mým rostlinkám tak daří. Tahle "sněhová princezna" (Lobulária Snow Princess) mi letos vykvetla už podruhé.

Muškáty musí být snad u každého domu. Mám jich celou řadu na balkoně na druhé straně domu, před domem jen jeden truhlík
Letos mi největší radost dělají fuchsie. Mám jich několik druhů a letošní počasí jim asi hodně svědčí, protože vyrostly do takové velikosti.







Vedle fuchsií je "převislý bambus". Pod takovým jménem jsem jej koupila, ale je to druh trávy. Je to úžasná rostlina. Když jsem ji zasadila, bylo to jen asi deset lístečků, a teď je tu toto.  Příští rok jej zkusím nakombinovat s něčím kvetoucím. 

Hortenzie je moje oblíbená rostlina. 
Letos má sice méně květů než obvykle, ale ještě stále nasazuje na další. 
Nevím, jestli ještě stihnou vykvést. Dnes ráno byla teplota jen málo nad nulou. 


Tak tyhle "bonsaje" mám na terase. Je to moje zábava. 
Většinou jsem je vypěstovala z malého stromečku z přírody a nebo zakořeněného řízku rostliny. 
Někdy o nich napíšu i víc. 
Mezi stromečky jsou různé nenáročné sukulenty podobného původu.


                                                    Mějte hezké zářijové dny babího léta.



Komentáře

  1. Věrko, to je nádherná podívaná, tolik květů a barviček. A ty bonsaje jsou úžasné, ty já pěstovat neumím.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, moc krásně ti to kvete. Jo i já bonsaje obdivuji, ale taky jsem je nikdy nezkoušela. Měj pěknou sobotu.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti