Výzva: Barevný týden

Teprve dnes jsem objevila u Kateřiny  foto výzvu s názvem Barevný týden. Foto výzvy mě baví. Je zajímavé, jak je kdo pojme. Vkládat příspěvek každý den na blog bych asi časově nezvládla. Navíc dnes poprvé používám nový blogger a jsem z toho úplně vedle. 

Ti, kdo ke mně občas zavítají, vědí, že bydlíme kousek od Zelené hory a já ji také často fotím. 

Tak tedy Zelená hora a barvy.

Žlutá
Žlutá - na svahu u křížku rozkvetly tyto květy. Je to nejspíš nějaký druh mochny.


Růžovou jsem fotila na hřbitově na hrobě mého tatínka a prarodičů.
Květiny se jmenují Osteospermum. Vloni kvetly celé léto. Je to kytička, která v našich podmínkách nepřezimuje. Mně se to ale ve skleníku podařilo a tak bude zdobit i letos.



Fialovo - modré chrpy také kvetou na svahu pod poutním místem.


Bílé kopretiny jsem našla kousek dál za naší ulicí.


Červený muškát v našem truhlíku 



Modré jsou chrpy mezi obilím.





A tahle je celá barevná - naše krásná Zelená hora.

Komentáře

  1. Děkuji za účast ve výzvě.
    Fotky jsou krásné. Mám radost, že jste výzvu pojala po svém, a na fotkách se objevuje i vaše oblíbená Zelená hora.
    Přeji krásný víkend. K.

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadně pojatá výzva !
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, vybrali jste si krásné místo k žití. Pohled na Zelenou Horu je nádherný ze všech stran a ve spojení s květinami nemá chybu. Musím se tam jednou podívat. :o)
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, moc hezky pojatá výzva - zakomponování Zelené hory je zajímavé a originální. Pěkný podvečer

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, už ty samotné fotky jsou moc krásné a s tím dokonalým pozadím - prostě tleskám!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Moc krásné fotografie Věrko. Zrovna kousek od Žďáru nad Sázavou ve Škrdlovicích je náš syn na dovolené. Měli jsme jet za nimi dnes, ale kvůli chladnému a deštivému počasí jsme jim poslali zprávu, že nikam nejedeme. Přeji příjemné letní dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Na fotografiích už poznávám Zelenou horu,kterou jsem obdivovala na tvém blogu a také v televizi.Pojala jsi výzvu moc pěkně a zase trochu jinak.Fotky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele