Fotograf z Brixenu


Kabelek typu messenger jsem našila spoustu a tak se mi zdálo celkem snadné splnit přání mé sestry, že by takovou kabelku chtěla taky. No, jo, ale přání bylo : černou. To samo o sobě je dost hrůza a mě nenapadlo nic hloupějšího, než použít umělý semiš. Něco tak třepivého a živého jako je tato látka, jsem ještě nezažila. A nakonec není ani černý. Ani reflexní paspule nechtěla poslouchat. Natrápila jsem se s ní až hrůza. Nakonec nevyšla až tak zle, ale spokojená s ní nejsem. Uvidíme, co na to budoucí nositelka.
A proč fotograf z Brixenu. No přece kvůli nádherné podšívce z anglické látky Makower.




 A to nejhezčí nakonec.
I u nás se zdá, že jaro přijde. Čemeřice je první.

Komentáře

  1. Věruško, je nádherná! Já myslím, že se ti moc povedla. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti