Podzim




Podzim je tady v plné kráse i síle. Už to neláká sedět venku při svíčce a procházky do přírody už jsou taky kratší. Zahrádka dělá, co může, aby ještě upoutala posledními květy a ukázala jak umí kouzlit s barvami. Tak se taky konečně po kouskách našel čas na šití.
Kabeluška pro tříletou vnučku parádnici


Plenkovníček na přání





Andílci jen tak pro radost



Kabela konečně pro mě. Je z krásné látky French general a chystala jsem se na ni víc než rok. Střih je můj vlastní a ušila jsem podle něj již tuto fold over a praktickou  tašku.

Dno a vstup do kabelky z modré koženky
A tahle rámečková je podle Ajky



Na věnečku je lístek podle Lenky a sovičku jsem odkoukala na Pinterestu.

A takhle zapadá slunce za Zelenou horou.


Na závěr ještě pozvánka na Giveaway k Andrejce.

Komentáře

  1. Věrko, všechny výrobky jsou krásné a ty andílci jsou úžasní. Přeji hezké podzimní dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Věro, opět Tvoje precizní práce. Vše je na jedničku. A ten úchvatný západ sluníčky ve Žďáru, paráda. M.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele