Včera pršelo a dnes sněží





Naštěstí sobota byla krásná a ještě krásnější a tak jsem si užila sluníčka. Neděle byla však taková, že by psa nevyhnal. Svádělo to k lenošení a tak jsem zvolila střední cestu. Udělám něco užitečného a něco pro radost.


Nákrčníků (bryndáčků) pro vnoučátka není nikdy dost a tak jsem se na nich trochu vyřádila.







a ještě klobouček pro vnoučka



Potom došlo na hračky.  Žabku i šnečka jsem už dříve šila a tak jsem jen oprášila staré střihy. Ale už jsem dlouho nic tak malého nedělala a tak mi to dalo trochu zabrat.

A když bylo hotovo šla žabka i šneček k ostatním látkovým kamarádům čekat na dětské ručky.


Komentáře

  1. Jéje, opravdu ses vyřádila:-))
    Bryndáčků pěkná zásoba a hračky supr:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Teda ty jsi šikovná babička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné věcičky, vnoučátka budou mít určitě radost!

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa veľmi páči ten klobúčik, šila si ho podľa strihu? Tieto detské kárované a pruhované klobúčiky sú na deťoch chutné... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, střih je podle časopisu Marina, který vydává Bellet http://www.bellet.cz/.

    OdpovědětVymazat
  6. Šikovná babička! Já nejsem ani šikovná, ani babička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč myslíš, že nejsi šikovná? A babička, to není zásluha, to je dar.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele