Vánoční výměna

Už tradičně jsem se zúčastnila vánoční výměny u všestranně šikovné Ajky. Partnerka, pro kterou jsem dělala dáreček, je z Prahy a jmenuje se Alice. Dáreček jí už dorazil a vystavila jej na svém blogu. Já svůj dárek dostala včera. Čekal na mě večer v kuchyni. Naštěstí byl manžel doma, když přijel pošťák. Nedočkavě jsem krabici rozbalila, a podívejte se, co na mě čekalo.

Tolik krásy a tak hezky zabalené, že jsem ani nedýchala. 

A pak jsem začala rozbalovat...

...a pokračovala
...
No uznejte, není to krása, 
a co to muselo dát Renátce práce,
kolik času nad výrobou strávila.

Udělala  mi velkou radost.


ještě se pokochejte detailem.




Komentáře

  1. Krásné dárečky ti Renata poslala, je šikovná:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš prosimtě můžeš si sem dát kolonku čtenáři abych se mohla přihlásit?
    A ještě prosím jestli můžeš odstranit toho robota na opisování slov:-)
    Díky
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak robota jsem snad odstranila, ale nevím, jak jsem zvládla ty čtenáře.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele