Zářijové motýlení

V pátek ráno jsem škrabala auto a tak jsem odpoledne měla radost, že jiřiny na zahrádce tento mráz přežily a hrdě se tyčí u plotu. Hned jsem jich pár natrhala do vázy.



Na břečťanu bylo plno včel a hortenzie se ještě také usmívala na slunce. Poslední růžičky se taky tvářily jakoby nic.





Ostříhala jsem slaměnky a poslední levandule.

V sobotu ráno již bylo po jiřinách. Mráz se dostal i k plotu a jiřiny spálil. Zahradu rozzářily jen tyto sukulentní květiny, které byly k mému překvapení plné motýlů. Tolik motýlů jsme neviděla roky.



Petrušce jsem ušila batůžek, po kterém tolik toužila.


A zde je batoh v akci.





A sobě jsem udělala radost obaly na knížku, kancionál a mobil (výšivky jsou od Lenky).




Komentáře

  1. Věruško krásný blog !!!všechno je u Tebe úžasné.....................

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně ti to na zahrádce kvete ... a batůžek je úžasný!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Když koukám na tvé kvítky, tak se už opět těším na jaro:o)
    A batůžek se moc povedl:o), šikulka.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele