KABELKA "SÁRA"

To jsem celá já, přihlásím se do kursu "Kdyby tisíc tašek bylo" a pak nestíhám. Kurs již dávno skončil a já stále ještě nemám přehraná ani všechna videa.
Když jse viděla kabelku "Sára", moc se mi do ní nechtělo, ale pak jsem si vzpomněla na kolegyni Romanu, které již rok slibuji nějakou kabelku. A tak jsem se pustila do Sáry s myšlenkou na Romču. Nakonec se mi kabelka tak zalíbila, že určitě podle ní ještě nějakou ušiju. Obdarovaná měla taky radost, trefila jsem se i barvami. Teď se chystám na Sofii. Doufám, že se povede aspoň jako tato.











Pokusila jsem se s tímto článkem prezentovat na stránkách: http://www.misinpatchwork.cz/

Komentáře

  1. Věruško,kabelka je úžasná. Já se přiznám,že jsem taky ještě z kurzu žádnou neušila. No budu se muset brzo polepšit :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, vybralas nádherné látky. Taky bych potřebovala takovou nějakou s překlápěcí klopou.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti