Těšení na jaro


Moje celoživotní zkušenost je, že ať jsou Velikonoce kdykoliv, jaro přijde až po nich. Nějak to s tím úplňkem ve vztahu k prvnímu jarnímu dnu souvisí. Takže, nedá se nic dělat, ještě týden se budeme těšit. 
I přes mrazivý den se mi podařilo umýt dvě okna, a přitom jsem ještě upekla chleba podle http://fizule71.blogspot.cz/search/label/Pe%C4%8Deme. Nohy mě z úklidu a mytí oken bolely, ale nabídka procházky mě okamžitě zlákala. Alespoň si donesu kočičky (zítra si je nechám posvětit) a větvičky na věneček na dveře.  Nakonec jsem věnečky udělala dva a použila na ně svoje ptáčky, které si stále dělám do zásoby. Lze jimi příležitostně potěšit.



 Větvičky jsem naaranžovala do vázy, a hned to u nás vypadá jarněji.

Ještě zbyla chvila času, tak jsem dočetla tuto záhadnou knihu.
 








Koukám z okna a slunko už se schovává za mraky.

Tak to na jaro ještě moc nevypadá, ale vydržíme a dočkáme se.



Děkuji všem, kdo to náhodou četli a dočetli až do konce. Zatím je to jen tréninkové zkoušení blogu. Musím totiž nejdříve přijít na to, jak se to dělá. Hlavní důvod, proč se do toho pouštím, je ten, že bych si takto mohla uchovat nějaké fotky a myšlenky. Stalo se mi totiž v lednu to, že mi bez varování odešel notebook a v něm všechny fotky, poznámky, stažená videa od Bellet a fotky všech mých výrobků, na které si už dnes ani nepamatuji.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti